duminică, februarie 19

Ceas perete

Cei din jurul meu stiu ca am o oarecare obsesie cand vine vorba de timp. Mi se pare ca nu reusesc sa fac tot ce imi propun, ca orele trec prea repede, ca ziua este prea scurta si ajung uneori sa nu ma indur sa pun capul pe perna seara tarziu pentru ca tot mai am ceva de facut. Prin urmare am destul de multe ceasuri prin casa...practic nu e camera din care sa lipseasca, pentru ca trebuie sa stiu mereu ce ora este si cat timp mai am pana la finalul zilei! Stiu, este usor patologic, mi s-a mai spus! :). 

Pana sa ajung sa ma tratez, haideti sa dezbatem putin subiectul. Trecand peste mica mea obsesie, ceasul este accesoriul care nu cred ca lipseste din nici o casa. Poate sotul/ iubitul/ prietenul nu va intelege intotdeauna la ce ne trebuie toate cutiile acelea cochete de depozitare, cosuri din ratan pentru reviste si alte asemenea, dar utilitatea unui ceas nu o va putea niciodata combate.

Asadar, sa purcedem la drum! Incepem direct cu preferatul meu :) Ceea ce m-a surprins a fost ca pretul este foarte accesibil, mai exact 45$. Poate e mirajul dolarului si pana transform in lei imi trece surprinderea, dar mi se pare foarte bine realizat si foarte haios. Probabil va trebui sa il stergeti de praf mai des decat un ceas obisnuit, plat, din cauza formei 3D, dar mi se pare ca merita efortul! Daca va intereseaza, il gasiti la Infmetry.


Dupa ce am vazut pretul de mai sus am fost curioasa sa vad cum arata un model la un pret semnificativ mai mare, cam 200$ ca sa fim exacti, si am descoperit ceasul de mai jos.


















Frumos, frumos, nimic de spus, dar parca tot ceasca de cafea de mai sus ramane in top :). Plus ca la 200$ ar face bine sa includa si canapeaua in oferta.

Revenind la preturi mai accesibile, am mai gasit un model care mi-a atras atentia. Pretul ok, ceasul in sine, interesant, dar destul de simplu. Stiu ca "less is more" dar chiar atat de less?... :)



M-am tot mirat eu asa, pana mi-am dat seama ca este un model ce ofera multa libertate, astfel incat poti sa creezi orice in jurul lui. Deci da, libertatea costa! :) Jumatatea mea, o persoana cu multa rabdare dealtfel in fata initiativelor mele decorative, a reclamat imediat la modelul de mai jos ca sunt prea multe cuie ce trebuie batute in perete si ce facem cand nu ne mai place modelul cu toate gaurile alea in perete. Prin urmare, pregatiti-va cu un raspuns la aceasta intrebare inainte sa vanati produsul :).
Daca tot vorbeam de libertate, modelul de mai jos este fix la polul opus :). O tablita pe care poti sa scrii unde esti, la cat revii...sau, de ce nu, un mesaj de dragoste :).


Imi place mult pentru ca, pe langa design, are dubla functionalitate: ne arata ora si ne ofera si un spatiu dragut pentru mesaje originale..sau nu :)









Pentru ca este imposibil sa vad undeva un decor pe baza de fluturi si sa nu intorc privirea, va dati seama ca modelul alaturat nu avea cum sa imi scape :) Cu atat mai mult cu cat pretul nu este unul foarte mare: 30$ tot de la Infmetry.

Nu ma intrebati de cate cuie in perete este nevoie pentru a fixa toate partile, pentru ca daca v-ati asumat o gaura in perete, ce mai inseamna doua-trei in plus? :)




Daca tot v-am povestit despre obsesia mea cu timpul, modelul de mai jos se potriveste manusa acestui tipar. Nu conteaza atat de mult cat este ora exacta, important este ca oricand ne-am uita la ceas, este Acum! :)
Poate vi se pare usor inegal, cu cusaturi suprapuse pe alocuri, si nu va contrazic, pretul este insa de 200$! E un pret la care deja nu m-a mai interesat daca are sau nu TVA-ul inclus!


Daca preferati mai degraba sa vedeti ceva cifre pe ecranul ceasului, va propun varianta de mai jos. Nu sunt chiar toate cifrele, dar acum nu fiti si voi asa exigenti! :)



Nu e nimic mai elegant decat o combinatie de alb si negru. Cu toate astea, nu ma deranjeaza un pic de culoare. Poate nu e o idee rea ca dimineata, cand ne grabim tare tare sa fim gata pentru serviciu, sa ne intampine un ceas vesel si haios.





Stiu, nici acesta nu are cifre pe cadran, dar sa stiti ca nu le aleg special! Chiar pare sa fie un trend in sensul asta...Poate un astfel de ceas mi-ar trebui si mie. Nu as stii niciodata cat e ceasul si m-as impaca cu gandul...asta bineinteles, daca nu innebunesc de tot! :).





Va spuneam mai devreme ca am ceasuri prin toate camerele, prin urmare nici bucataria nu a scapat fara acest dragut accesoriu, atat de util cand gatesti ceva bun pentru cina! Nu va amagiti cu gandul ca, la nevoie, daca nu gasiti suficient de repede polonicul il puteti imprumuta pe cel din colectia de mai jos, ca nu este chiar asa, dar nici nu cred ca exista model mai potrivit pentru bucatarie decat acesta.

Daca tot asezam masa...pe pereti, nu puteam sa nu va arat si modelul urmator. Serios, sunt atatea ceasuri de perete create special pentru bucatarie, nu ai cum sa le rezisti!






Un model mai...confortabil este cel de mai jos, la fel de dragut pentru bucatarie, mai ales daca alegeti si cateva perne pentru scaune asemanatoare pentru a compune un set mai putin obisnuit.


Daca vreti sa il puneti la masina de spalat o data cu restul pernelor, doar desprindeti mecanismul si e gata pregatit. Doar sa nu il incurcati cu restul pernelor de pe scaunele din bucatarie dupa ce il luati de la uscat.







In incheiere, va urez tot timpul din lume pentru a face tot ce va puteti dori! :)


2 comentarii:

doina spunea...

Ai niste povestioare haioase, exemplificate pe masura..ce ziceai de polonic ?.. grozav, iar eu nu sunt un fan al ceasurilor de perete.

Veronica spunea...

Pentru ca ticaie cand vrei sa dormi, pentru ca secundarul ala e cea mai agresiva arma asupra nervilor...dar totusi, cum sa nu le iubesti? :)