joi, februarie 23

Bulineee!!!!

Nu cu multa vreme in urma, va povesteam despre atractia mea aproape nefireasca catre dungi :). Ei bine, a venit momentul sa o spun: nici cu bulinele nu o duc mai bine! Mi se pare ca este forma geometrica cea mai amuzanta si vesela posibila.

Poate va ganditi ca este un model care se preteaza doar pentru camera copilului sau cel mult pentru o adolescenta indragostita de Hanna Montana, dar credeti-ma nu e asa. Arata intradevar delicios intr-o camera de bebel, dar nu numai. Si pentru ca tot am inceput cu varianta asta, va arat o camera de basm bazata pe buline. Dupa cum vedeti, pe masuta deja este asezat ceaiul, deci cred ca suntem asteptati :).



Noi, oamenii mari, vom fi tentati sa folosim bulinele un pic in alt context, insa la fel de interesant. Spre exemplu, un model de oglinzi rotunde repetate pe toata inaltimea peretelui. Este alegerea voastra ce doriti sa se reflecte in ele. Mi se pare ca efectul este unul de impact, imposibil de trecut cu vederea. Plus ca iti poti verifica machiajul aproape din orice unghi :). 


Ca si pret, am gasit un model asemanator pe Amazon cu 70$. Cam piperat, mai ales ca suprafata oglinzilor rotunde era ca pentru jumatate din perete, deci ar trebui doua bucati pentru a acoperi intreaga suprafata. Dar, chiar daca nu acoperiti intreaga inaltime a peretelui, efectul poate fi oricum foarte dragut, daca acoperiti restul cu mobilier.


Daca tot suntem la nivelul peretilor, cel mai la indemana model cu buline este in mod clar, tapetul. Ce mi s-a parut foarte interesant, este ca acest model permite intr-o mare masura sa ne jucam cu suprapunerea de alte forme. O rama de tablou fara nici o imagine inclusa, suprapusa peste tapetul cu buline, face toti banii. Cat despre asocierea de culoare cu alb, e preferata mea!


Daca sunteti fan 3D, mai am o propunere pentru voi: are legatura tot cu peretii, este in relief, dar nu se poate da jos decat cu dalta :)




De fapt, cine ar vrea sa renunte la asa un model frumos. Vedeti, bulinele chiar nu sunt doar pentru camera copilului! Pot fi la fel de bine elegante, potrivite intr-un cadru select.














Mi se pare foarte interesant daca asortam si alte elemente cu modelul de pe pereti. Spre exemplu, daca alegem un raft cu aceeasi forma sau daca, undeva in planul doi avem acelasi tapet.


Nu uitati, ideea este sa puteti cuprinde cu privirea cele doua planuri sau cele doua elemente asortate, pentru ca daca nu sunt pe aceeasi directie, ne-am zbatut degeaba :).






Pana la un moment dat, mi s-a parut ca bulinele sunt destul de incarcate si nu mai permit asocierea cu alt model in aceeasi incapere, dar se potrivesc foarte bine cu dungile spre exemplu. Totul este sa pastram aceleasi culori. Da impresia de set, chiar daca modelul este diferit.


Tocmai pentru ca bulinele sunt atat de frumoase, de ce sa ne limitam doar la pereti? Este foarte dragut efectul daca replicam modelul de pe pereti cu niste covorase in aceeasi forma si culoare. Aproape crezi ca s-au desprins cateva de acolo si s-au risipit pe jos :).



Dar, sa ne desprindem cu totul de pereti! Va spuneam ca imi place foarte tare asocierea de alb cu alta culoare, oricare ar fi aceea. Prin urmare, va dati seama cat entuziasm pe mine cand am descoperit canapeua aceasta la Ikea!
Mi-ar fi placut pentru ea si doi tabureti pe post de fotolii.Cred ca ar fi aratat demential! Unul rosu complet si unul alb, demon si inger. Dar, nu sunt eu in masura sa le dau idei celor din Ikea, asadar sa continuam! :)
Daca tot a venit vorba despre fotolii si pentru ca de cele mai multe ori avem nevoie pentru invitati de cat mai multe locuri, va propun o varianta interesanta, pe baza de buline. Par destul de confortabile, nu?




Asa cum va spuneam si mai sus, bulinele isi pot gasi foarte bine locul oriunde, dau aerul de voiciune, de copilaresc, de amuzant dar se potrivesc la fel de bine si intr-un cadru care se vrea elegant, select, intr-o singura culoare.



Vazusem la un moment dat un model asemanator in Mobexpert. L-am cautat acum, dar nu l-am mai gasit din pacate pentru a va spune si pretul.






Oricum, daca ne gandim putin, care e locul unde bulele sunt la ele acasa? Bineinteles, in baie! Nu, nu ma refer al cele de sapun, ci tot la un fel de perdea din sticla. Cu asa decor, cred ca baia devine cel mai relaxant moment al zilei!


Cred ca v-am convins ca bulinele se potrivesc in orice camera, la orice stil, clasic sau modern. Ne putem juca cu ele in fel si chip, le punem pe pereti, pe jos, le transformam in decoratiuni de sine statatoare. 

Acestea fiind zise, va urez cat mai multe buline in viata voastra, pentru ca nu pot decat sa va inveseleasca starea de spirit! :)




Niciun comentariu: