duminică, septembrie 16

Perdele chic pentru baie

Avem la dispozitie o multime de modele si idei de asezare pentru perdelele si draperiile din living sau dormitor. O stiu prea bine, pentru ca pe cele mai interesante le-am postat acum ceva vreme AICI :) .

Azi mi-am propus sa discutam despre cele mai frumoase perdele pe care le putem avea in baie. Incep prin a va propune sa alegem pentru baie nu doar obisnuita perdeluta pe care o vedem peste tot trasa in dreptul cazii, dar si o draperie. Va arat mai jos doua modele care mi-au placut foarte mult. Una presupune o draperie cat se poate de clasica, iar a doua este mai mult de design, nefiind atat de "consistenta" ca material :).





Un model care mi se pare foarte vesel si prea putin intalnit in baie, este perdeaua cu volane. Fie ca alegeti un model intr-o singura culoare sau unul multicolor, volanele dese nu fac decat sa dea o nota jucausa locului :).





Daca doriti sa dati spatiului din baie un pic de transparenta, lasam volanele de mai sus deoparte si alegem o perdea doar cu partea de jos mata, pentru ca un pic de mister nu strica! :)





Imi plac foarte mult set-urile obtinute prin asortarea perdelutei cu diverse elemente din baie: stickurile de pe pereti, prosoapele sau suporturile pentru pasta si periuta de dinti, imprimeul de pe anumite piese de mobilier.





Ramane sa va decideti ce stil doriti sa adoptati: un strop de eleganta?...



... sau va doriti un motiv de amuzament in plus si un nou mod de a accesa pagina de Facebook?  :)

Daca este prea greu sa alegeti o singura perdeluta pentru baie, nu va chinuiti, luati mai multe, doar sa se potriveasca intre ele :).




Home Design Boutique


Niciun comentariu: