luni, mai 21

Organizatorice

Locul din casa unde mi se pare cel mai important sa fim organizati este bucataria. Daca toate sunt puse la locul lor si mai ales intotdeauna la indemana, atunci prajiturile vor iesi cu atat mai delicioase si mai repede din cuptor, din frigider,... din punga de la cofetarie, fiecare de unde se pricepe mai bine sa le scoata :).

Si asta, fie ca vorbim despre ustensilele de care avem nevoie in pregatirea delicioaselor feluri de mancare...


...fie ca e vorba chiar de ingredientele necesare. Varianta de jos imi place mult, nu numai pentru ca laditele cu fructe sunt chiar in bucatarie, ci si datorita alaturarii de lemn alb cu maro. Oricata lume mi-ar spune ca albul nu este practic in bucatarie, va spun de pe acum: nu aveti nici o sansa cu mine :).


Daca sunteti mai degraba indragostiti de cosurile impletite, asa cum sunt eu, probabil varianta de mai jos va fi cu mult mai pe placul vostru. Eu recunosc ca as alege-o dintr-o mie!


De cele mai multe ori cand dau o petrecere si lumea incepe sa isi incurce paharele, lasate fiecare pe te miri unde, ma gandesc de ce insistam sa avem neaparat seturi de vesela? Nu cumva este cu mult mai bine, pentru astfel de petreceri macar, sa avem pahare complet diferite, astfel incat sa nu le mai poata nimeni incurca? Asta daca nu uita cu totul ce model de pahar aveau ...

Daca aveti prieteni uituci sau pur si simplu indragostiti, va propun solutia de mai jos. Fiecare are libertatea sa isi personalizeze paharul cum doreste.



Bucataria este, de cele mai multe ori, spatiul doamnelor si domnisoarelor. De aceea, mi se pare normal sa alegem pentru aceasta camera cele mai feminine decoruri la care ne putem gandi :).


Daca nu doriti insa sa abordati varianta feminina a depozitarii in bucatarie, va propun urmatorul model, un pic mai unisex :)




Pentru ca vorbim despre organizare, recunosc ca, cel putin in ceea ce ma priveste, nu ma pot baza pe o memorie infailibila. Prin urmare obisnuiesc sa fac liste peste liste cu activitati si termene pana la care trebuie indeplinite. In acest sens, atasarea unei table negre pe usa de la camara mi se pare cel mai potrivit! Nici nu apuc sa ies din camara si am deja unde scrie ce mai am de cumparat :).


Ideea de mai jos mi se pare maximul de organizare la care poate spera omenirea! Nu numai ca avem  ingredientele asezate in borcanase etichetate, dar avem si absolut toate marimile de polonice si linguri in imediata lor apropiere! Eficienta, eficienta, eficienta, doamnelor! :)


Pentru ca organizarea nu este de ajuns si pentru ca nu pot rezista unor cutii frumoase, iata si varianta imbunatatita din punct de vedere estetic a borcanaselor de mai sus. Plus ca sunt roz cu dungi.... cum sa le rezisti? :)


Am inceput cu sertarele frumos organizate si tot cu ele incheiem. Ce m-as bucura sa fie aceeasi ordine si disciplina si in sertarele bucatariei mele, dar cumva, ori cat de multe ori fac curat, niciodata nu arata chiar asa! :)



Concluzia mea este ca, atata vreme cat stim ce lucru unde este....se numeste ca suntem organizate!

Cu drag,
Home Design Boutique








Un comentariu:

Unknown spunea...

Bucataria alba micuta e visul meu pentru garsoniera mea, s-ar incadra perfect perfect!