miercuri, mai 2

Camera copilului

Mi se intampla de multe ori sa ma uit la hainute sau decoruri pentru copii si sa imi doresc sa existe replica acestora si pentru adulti, pentru a mi se potrivi si mie :). Parca in vremea copilariei mele nu erau toate lucrurile astea atat de dragalase si cu atat de multe detalii atent lucrate, atat de vesele si colorate sau poate pur si simplu atunci nu ma bucuram de ele si nu le apreciam asa cum o fac acum.

In imaginile de mai jos va voi arata cateva decoruri pentru camera copilului de la Childmode, colectia 2012, care m-au cucerit cu totul...Sunt cele mai frumoase camere de copii pe care le-am vazut vreodata. Va invit sa le admirati :).































Mai multe detalii privind preturi si modalitati de comanda gasiti pe http://www.rhbabyandchild.com/ .

Cu drag,
Home Design Boutique

Un comentariu:

doina spunea...

deosebite !!...mobila alba este minunata pt.copii...si nu numai:)