sâmbătă, noiembrie 24

Ingenios!

Am avut nevoie de o gramada de timp pentru a ma decide care este masuta de cafea ce se potriveste perfect in livingul meu. Am cautat, am ezitat, m-am intors la prima varianta, m-am mai gandit putin la pret si la faptul ca imi depasea bugetul semnificativ, si pana la urma am platit-o si am asteptat cu mare interes sa fie livrata, asamblata si sa o vad cum se potriveste cu restul camerei in realitate, nu doar in imaginatia mea.

Din fericire, am avut noroc si chiar s-a potrivit. Problema care apare acum este ca, dupa ce am fost in vizita la niste prieteni, mi-am dat seama cat de mult spatiu castiga tocmai prin absenta acestei masute! Asa ca am revenit iar la a ma gandi cum e mai bine, cu sau fara? Pentru ca utilitatea ei este de necontestat atat ca spatiu de a servi cina in fata unui film bun sau de suport pentru niste picioare obosite dupa o zi lunga si solicitanta, am decis ca nu se poate fara, dar cu siguranta ar fi bine daca ar putea disparea din cand in cand.

Prin urmare, va propun cateva solutii.


Si de ce sa nu aplicam acelasi principiu pentru intreaga casa? Ne mutam in dormitor, unde cu siguranta vi s-a intamplat sa luati micul dejun si sa umpleti de firmituri toata lenjeria si sa ma varsati si putin din cafea. Pentru moment, micul dejun a fost placut, apoi mai putin cand a trebuit sa scuturati sau chiar sa incarcati totul in masina de spalat. Solutie? Un pic mai jos.


Mergem in bucatarie. Cum ar fi un spatiu in plus pentru tocat, preparat, amestecat ingrediente? Eventual unul care sa aibe acces direct la cosul de gunoi fara sa mai cada nimic pe jos cand incercati sa strangeti atent toate ramasitele?


Mergem mai departe - vedeti, azi sunt neobosita! :) - camara lipseste din dotarea casei? (greu de crezut, dar da, se intampla!) Toate ingredientele care si-ar gasi imediat locul acolo va aglomereaza peste masura si v-ati saturat sa le vedeti insirate la vedere pe te miri unde? De ce sa nu adoptam solutia de mai jos? Mi se pare geniala!


E adevarat, daca va doriti sa aveti in camara/debara si masina de spalat este un pic mai greu cu solutia de mai sus. Din fericire insa, exista intotdeauna o alta modalitate.


Daca tot ne-am apucat de incastrat intr-un fel sau altul diverse aparate electrocasnice, va propun sa facem ceva si cu frigiderul. Il ascundem intr-un model de dulap de moda veche unde v-ati fi gandit vreodata sa gasiti ascuns un frigider :).


Cred ca deja m-am departat ceva de la subiectul cu care plecasem la drum, dar asa se intampla cand sunt multe idei interesante, treci de la una la alta si nici nu mai stii de la ce a inceput totul :)

Spor la decorat!

Home Design Boutique

Un comentariu:

doina spunea...

Chiar esti neobosita:))... multe idei simpatice.