duminică, decembrie 2

Dopuri de pluta

Ma gandesc ca in aceasta perioada a anului veti desface probabil cateva sticle de sampanie, chiar daca nu sunteti defel bautori infocati. Tocmai pentru ca lichiorul din sticla nu ma atrage foarte mult, atentia mea este atrasa de alte elemente, ca de exemplu, de dopurile de pluta, pe care adesea le trimitem la gunoi fara ca macar sa le aruncam cea mai mica privire.

Spun "adesea" pentru ca sunt si cateva exceptii. Iata ce s-au gandit cativa domni si cateva doamne plini de inspiratie sa faca cu aceste dopuri, pana atunci nebagate in seama :).

Mi se pare cel mai potrivit si mai frumos covoras de baie din cate am vazut! Mai ca ma bate gandul sa incerc si eu. Cu siguranta incep sa ma uit cu alti ochi la banalele dopuri de sampanie, vin etc. :)


Dar, sa nu ne oprim aici si sa continuam. Daca nu v-ati apucat deja sa confectionati un covoras inseamna ca ori mai aveti de "consumat" sampanie, ori inca nu v-am convins, asa ca mai insist :).


Stativele perfecte pentru biletele cu locuri pentru o petrecere. Si sa nu va ganditi ca nu pot fi folosite pentru vreo petrecere mai simandicoasa. Imaginea de mai sus este chiar de la o nunta si mi se pare ca arata minunat!


Daca imaginile nu vi se par tocmai pline de detalii privind modul in care se folosesc dopurile de pluta pentru a obtine tabloul de mai sus, avem si video chiar aici: Dopuri de pluta .
Niciodata n-am stiut ce sa pun in acele boluri de sticla cu lumanarele. Era clar ca lipsea ceva, dar in afara de hartie colorata sau scoici, nu mi-a venit alta idee. Iata o varianta :).


Pasim putin si in bucatarie. Dupa ce am preparat cele mai bune gustari, trebuie sa alocam un pic de atentie si prezentarii ei. Tava este perfecta in acest context.









O alta modalitate de a folosi dopurile de pluta, dupa ce ati strans cateva in colectie bineinteles, este ideea de mai jos: un decor de iarna perfect pentru usa de la intrare. Despre usa de la intrare am mai vorbit pana acum, iar daca v-am deschis apetitul pentru acest subiect, il puteti accesa chiar aici.



Pentru ca ne propunem sa obtinem obiecte decorative in cea mai mare parte, va propun si un ceas ca sa stiti cand trece timpul si sa nu va lasati furati de crearea acestor minunatii.



Plecand de la dopurile extrase din gatul sticlelor de vin, sampanie sau orice altceva mai obisnuiti sa degustati, producatorii au zarit imediat potentialul, motiv pentru care avem acum la dispozitie dopurile gigant pe care le puteti folosi drept opritoare de usi.
Daca v-am pus pe ganduri nu pot decat sa ma bucur, iar daca ati reusit sa confectionati vreunul din modelele de mai sus, nu uitati sa imi dati de veste! :) Pana atunci, spor!

Home Design Boutique


Niciun comentariu: