miercuri, februarie 20

Nunti si marturii


Nu a trecut mai mult de un an si jumatate de la nunta noastra si deja ma inconjoara o melancolie aparte ori de cate ori ma gandesc la momentele din preajma fericitului eveniment :). Zilele trecute am dat intamplator peste cutia imensa in care pastrez tot felul de obiecte pretioase din ziua cu pricina (voaleta, gentuta, revistele cu rochii de mireasa pe care le-am rasfoit de o mie de ori in acea perioada, doua marturii, invitatii, cosuletul cu flori de pus in piept, corsaje, caietul decorat cu perlute si dantela unde invitatii si-au lasat gandurile lor bune din acea zi, amintiri din luna de miere si nu numai), cu gandul ca, vreodata, fiica mea se va uita umita la toate lucrusoarele acelea pastrate cu grija si poate chiar va purta ceva din cutia minune.

Stiu ca, la momentul respectiv, mi-a luat o gramada de timp sa aleg ce fel de marturii voi oferi invitatilor si intr-un tarziu, cu cateva zile doar inainte de nunta, am gasit cele mai frumoase mascute pe care le-am vazut vreodata, care mi s-au parut foarte potrivite cu petrecerea in sine. Asa ca, nu am putut sa trec peste doua site-uri, weddingfavors.com si newfavors.com, pe care le-am gasit intamplator si care vand marturii sub forma celor mai minunate lumanarele.

Asa ca, daca aveti nevoie de un pic de inspiratie si sunteti in pregatirea unui eveniment de gen, va doresc sa va iasa exact asa cum il visati si cu siguranta il planuiti :).












Home Design Boutique

Niciun comentariu: