marți, aprilie 10

Decor masa de Pasti

Pentru ca suntem cu totii in febra pregatirilor de Paste, nici ca puteam alege alt subiect pentru postarea de azi. Ma gandesc cum sa aranjez masa si ce desert delicios sa pregatesc. Pe scurt, mintea mea este destul de prinsa in zona asta. Astfel incat daca imi puteti da vreo idee de un dulce buun si relativ usor de facut, cu care sa imi pot impresiona invitatii, va rog tare mult sa imi spuneti :).

La schimb, va aduc cateva moduri tare dragute de a aranja masa de Paste. Sper sa va fie de folos! :)
Ce m-a atras cel mai mult la imaginea de mai jos sunt canutele asezate cu fundu-n sus pe care sunt asezate ouale, fiecare in suportul lui.











Iata cateva idei si pentru desert in tematica sarbatorilor :) Doar ca, daca veti avea multi invitati, veti avea ceva de buchisit. Eu as vrea sa incerc sa fac macar cateva briose cum sunt cele de mai jos. Mai ales ca decorul din ciocolata este foarte usor de gasit zilele astea in orice magazin :).





Va urez sa va bucurati din toata inima de aceste sarbatori si sa ii surprindeti pe cei dragi cu cele mai bune idei de decor pentru masa de Paste! Iar daca aveti vreo idee pentru un desert buuun, spuneti-mi si mie! :)

Cu drag, 
Home Design Boutique


3 comentarii:

doina spunea...

Paste fericit si o "atmosfera" pe masura sugestiilor !

Veronica spunea...

Sarbatori fericite, Doinita! :) te pup

Veronica spunea...

Sarbatori fericite, Doinita! :) te pup