joi, aprilie 5

Pervaz

Nu aveti idee cat de mult poate sa imi placa pervazul acela care iti permite sa te asezi comod pe cateva perne si sa citesti o carte buna sau o revista despre vedete :). Are un aer romantic si transforma camera imediat intr-un spatiu de relaxare cochet si elegant.

In functie de spatiul de care dispunem, avem mai multe variante pe care le putem adopta. Va voi arata mai jos cateva dintre ele, astfel incat, daca va decideti sa va oferiti un coltisor de relaxare, sa aveti de unde va alege :). Nu va mirati ca incep direct cu culoarea roz, am si eu slabiciunile mele!


Pentru ca tot vorbeam despre tenta romantica a locului, o arcada e cum nu se poate mai potrivita. Daca si privelistea va ajuta, atunci chiar nu aveti nici un motiv sa nu profitati la maximum de ea. 


In afara de faptul ca pervazul acesta lat ofera o frumusete aparte locului si o liniste sufleteasca binevenita, poate avea si rol de depozitare. O varianta este modelul cu sertare, ca in cazul imaginilor de mai sus, sau, daca sunteti niste persoane ordonate, puteti alege modelul cu rafturi.


Pana la urma, cartile trebuie sa fie aproape, nu? :)
Bineinteles, daca spatiul permite, putem lasa pervazului doar functia de decor si sa asezam rafturile de o parte si de alta. Nu numai ca arata foarte bine, dar dau si simetrie locului.


Pe de alta parte... depinde numai de voi unde va opriti cu rafturile! :)


Dar, sa ne revenim, pentru ca banuiesc ca majoritatea dintre noi nu dispunem de spatii atat de generoase. Nu va puteti supara insa pe mine pentru ca am alunecat cu atata usurinta in directia aceasta :).
Daca spatiul cu care ne confruntam este micut, atunci putem si noi sa ne adaptam! O floare viu colorata, o revista si pernute care sa faca pervazul cat mai confortabil si nu mai simtim nevoia unui spatiu mai mare de atat :).


Daca vi se pare ca pervazul trebuie sa fie neaparat izolat de restul camerei, un spatiu unde sa nu patrunda deloc zgomotul din casa, ei bine nu. Relaxare, relaxare, dar nici nu ne mutam in pustietate. Arata foarte bine alaturi de alte piese de mobilier, in loc de canapea. Trebuie sa avem unde pune prajiturile sau - hai, fie! - fructele! :).


Asa cum v-ati convins cred deja, pervazul acesta marit isi gaseste locul foarte bine in orice camera, dar cel mai natural mi se pare ca isi gaseste locul in dormitor.























Nu mai ramane decat sa va alegeti culorile preferate pentru storul de la geam, pentru pernute si orice alte accesorii mai gasiti inspiratie sa alegeti, si sa va relaxati! Combinatia mea favorita de culori o gasiti mai jos :)

Cu drag, 
Home Design Boutique





3 comentarii:

doina spunea...

si mie imi plac mult, iar exemplele alese de tine sunt dintre cele mai reusite

Veronica spunea...

Ma bucur mult ca ti-au placut, tare mi-as dori si eu unul :)

Andreea spunea...

M-ai nimerit cu pervazul atsa. Si mie imi place de nu mai pot! Si la casa mea viitoare chiar vreau sa improvizez unul :).