marți, ianuarie 3

Acasa...

Nu cu multa vreme in urma, o cunostinta imi spunea ca, pentru ea, sentimentul de acasa nu este neaparat  prezent exclusiv la adresa din buletin, ci la fel de bine il poate avea si intr-o camera buna de hotel. Mi s-a parut absurd si sincer, foarte greu de crezut.
De curand insa, am fost la niste prieteni care, pe langa jobul lor de baza, au un apartament de inchiriat in regim hotelier. Pentru ca cei care urmau sa se cazeze in aceeasi zi se plansesera ca s-au saturat de camerele de hotel fiind mereu pe drumuri, prietenii mei voiau sa faca ceva deosebit pentru ei, dar nu prea aveau nici o idee in mod concret. Asa ca, in regim fulger, m-au rugat sa le dau o mana de ajutor. 

Era evident ca nu ma puteam atinge de mobila sau sa jonglez cu bugete prea mari, prin urmare trebuia sa lucrez cu "atmosfera". Clientii urmau sa se cazeze la ora 19.00 si aveam la dispozitie cca 2 ore. Zis si facut. Atmosfera inseamna senzatii si mirosuri. Deci, cum miroase si se simte acasa? 

Din usa de la intrare se vedea perfect baia, prin urmare m-am gandit sa incep de aici. Acasa pentru mine este locul unde ma asteapta cineva drag, care are grija de mine si imi pregateste cele mai frumoase surprize. Asadar, am umplut cada cu apa fierbinte, ca pentru cineva drag, am folosit spumantul de baie din dotare care mirosea absolut superb si, ca sa fie mai spectaculos vizual, am presarat confetti de baie sub forma de fulgi de nea peste spuma formata deaspura apei :)










Confettiul de baie il am de la Avon, la un pret modic de pana in 10 ron, dar il puteti gasi pe mai multe site-uri cam la acelasi pret. 

Pentru ca cei doi urmau sa stea cazati la prietenii mei  timp de 4 zile, am decis sa le las alaturi de cutia cu confetti si un baton efervescent, care agita apa in jurul sau pana se dezintegreaza total si are acelasi efect ca spumantul numai ca efectul vizual este mai "palpitant" :) 







Credeti-ma, putin mai lipsea sa nu fac eu mai intai o baie, atat de delicios arata.
Urmatorul pas unde imi permiteam sa ma joc cu mirosurile a fost, bineinteles, bucataria. Am comandat cina constand in 2 portii simple de carne la gratar (ma asigurasem ca cei doi, sot si sotie, nu sunt vegetarieni) cu 2 salate diferite de cruditati si un desert tiramisu bun bun bun. Aici nu m-am abtinut, recunosc, si am comandat inca 2 portii pentru acasa! :)

Dar macarea si-a gasit imediat locul in frigider, prin urmare, nici urma de mirosurile si senzatiile despre care vorbeam mai devreme. Prietenii mei au o masina de facut paine pe care am instalat-o in bucataria apartamentului, unde am si facut painea. Cei care folosesc o astfel de masina stiu ce miros divin impresoara toata casa dupa ce painea incepe sa se rumeneasca la copt. Am scos paine aburinda si am asezat-o pe un fund de lemn rotund, am pus un servet de bucatarie langa, in asteptarea celor doi.


Tot pe masa din bucatarie am asezat un mesaj cu "Cina va asteapta in frigider!". In living am asezat langa TV o selectie de cateva filme clasice, iar in dormitor, pe noptiera, doua romane bune. Pe noptiera lui - nu stiu daca chiar asa au dormit cum i-am asigant eu, dar n-aveam de ales - am pus cateva reviste cu masini.

Cand au intrat prietenii mei pe usa, au spus ca anuleaza cazarea clientilor si raman ei peste noapte in apartament! :) Cred ca am obtinut efectul dorit :)

Prin urmare, acasa poate fi in multe locuri si casa cea mai frumoasa este cea asupra careia ne concentram atentia si dragostea! Va doresc sa aveti cel mai frumos camin, care sa va umple sufletul de bucurie, relaxare si caldura! 

Pe curand! :)

Niciun comentariu: