luni, ianuarie 2

O alternativa buna...stickerele de perete

Avem cu siguranta destul de multe alternative de a accesoriza o casa. Nu toate ne sunt insa foarte la indemana. Plantele de interior necesita o atentie aparte, iar daca uiti sa le uzi cateva zile la rand proiectul "verde" poate esua rapid. Tablourile pot infrumuseta infinit peretii unei case, dar trebuie sa ai o fire de artist si ceva cunostinte in materie pentru a putea alege o adevarata opera de arta. Clasicul tablou cu vaza de flori, nu e intotdeauna cea mai buna alegere! :)

De curand am descoperit o modalitate de infrumusetare cel putin originala care schimba cu totul aspectul casei tale. Este vorba despre stickerele ce se lipesc direct pe pereti. Au formele cele mai diverse, artistice, haioase si neasteptate. Dintre alternativele existente pe piata romaneasca, m-am oprit la Beestick pentru ca mi s-au parut cele mai originale si, nu in ultimul rand, au o gama atat de larga incat este aproape imposibil sa  nu gasesti ceva pe placul tau. Despre acestea pot spune ca se aplica usor, fiind fixate pe o folie adeziva tranparenta. Necesita un pic de atentie pentru a evita ca bulele de aer sa se strecoare intre sticker si perete, dar in rest, nimic complicat. Iar rezultatul...merita!










Eu personal am ales pentru hol o floare spectaculoasa care imbraca perfect peretele de la intrare si se asorteaza foarte bine cu restul elementelor prezente acolo. Dar cel mai important, are impact din prima clipa cand deschizi usa apartamentului. Totodata, iti seteaza  asteptari destul de inalte si pentru restul casei. Prin urmare nu ma puteam lasa pe tanjeala nici in amenajarea celorlalte camere.


Pentru living, am ales un roi de fluturi care este disponibil in 3 variante de dimensiuni si, evident, de pret. Cum insa nu m-a lasat inima sa mi-l cumpar pe cel mai mare pentru ca mi s-a parut cam scump, am ales varianta de mijloc. Dupa ce l-am lipit insa, mi-am dat seama ca s-ar fi potrivit mult mai bine daca luam o dimensiune mai mare. Asa ca va recomand sa aveti mai mult curaj decat mine!:)




Pentru ca am facut comanda de peste 100 ron, am primit si un sticker gratuit, de dimensiuni reduse, cca 30 cm. Initial m-am gandit ca nu ii voi putea gasi un loc unde sa il aplic fiind atat de mic si ca il voi oferi cel mai probabil cadou. Cu toate astea, s-a incadrat perfect pe peretele de la intrarea in bucatarie! 


Din propria experienta va pot spune ca stickerele sunt de foarte buna calitate, se lipesc foarte bine si rezista in timp. Eu deja le am de cateva luni bune si nu s-au desprins/umflat nici cele mai firave componente, de la care, sincer, nu aveam asteptari prea mari. 






Preturile pleaca de la 50 ron pana la 300 ron cele mai complexe, potrivite probabil mai mult pentru case cu suprafete foarte mari, mai putin pentru un apartament normal de bloc.


O varianta pe care nu am testat-o..inca! o constau stickerele de perete in relief! Retinerea majora este de data de faptul ca nu stiu exact cum pot fi intretinute, avand in vedere cantitatea de praf considerabila pe care o strang de pe mobila la fiecare sfarsit de saptamana!




Punctul de inspiratie in cautarea acestui model de sticker a fost, recunosc, dormitorul Serenei din serialul Gossip Girl.


Pana data viitoare va urez spor la accesorizat ! :)


Niciun comentariu: