joi, ianuarie 5

Oglinzi oglinzi oglinzi...

Azi as vrea sa vorbim putin despre oglinzi! Remarc cu ingrijorare ca incep sa dezvolt o adevarata obsesie pentru unul dintre modelele care se gasesc in Ikea. E cel care imita un soare ce are in centru o oglinda. Nu e vizita in magazinul cu pricina sa nu iau oglinda asta in brate, convinsa ca de data asta sigur o cumpar. Adica, cum as putea sa nu ?! Este atat de frumoasa! Nu trebuie sa va mai spun ca nu am achizitionat-o niciodata. Am plimbat-o? Da. Am cumparat-o? N-a ajuns sa o vada pe doamna de la casa mai aproape de 2m.


Motivul? Am o retinere cand vine vorba despre oglinzile agatate pe perete. Sprijinite, lipite, sudate in perete? Da. Agatate? No way! Poate are legatura cu teama de a vedea oglinda respectiva tandari pe jos sau cu superstitia celor 7 ani de ghinion. Mi-e greu sa accept asta despre mine, prin urmare cred ca are legatura mai degraba cu faptul ca orice femeie va privi cu ironie orice oglinda mai mica de 1m si jumatate, in care nu se poate vedea pe de-a-ntregul. Daca am vrea sa ne vedem o particica mai mica avem oglinda in geanta, la orice cutiuta de fard mai bunicica, avem ecranul telefonului stins sau chiar ne facem o poza :) Nu zic nimic de oglinda retrovizoare pentru ca nu vreau sa starnesc alte subiecte!

Prin urmare, haideti sa ne luam gandul de la utilitate, daca vrem sa acoperim in vreun fel subiectul asta, si sa ne multumim doar cu ideea de design. Pentru ca, trebuie sa recunoastem, de frumoase, sunt superbe! Nu degeaba am batut toata Ikea cu un kg de oglinda in brate! 

Din punctul meu de vedere, oglinda poate impresiona in doua feluri:
1. prin rama

fie ca e ea una metalica


sau pe baza de lemn




2. prin diverse moduri de suprapunere de suprafete, fie ca vorbim despre cele mai banale, foarte la indemana si de efect (imaginea 1) sau usor mai complicate (imaginea 2).

Imagine 1
Imagine 2

Nu va inghesuiti, modelul de mai sus nu se gaseste in Romania, dar, cu putina rabdare, se poate face la comanda. Pana la urma nu e ceva foarte complicat :)


O varianta mult mai facila sunt foliile adezive cu aspect de oglinda care se gasesc cu mare usurinta in tarisoara noastra draga. Pasul doi este sa le decupam astfel incat sa devina si interesante. 


Pentru camera copiilor, putem alege o varianta cat se poate de vesela, trasand conturul astfel incat sa se delimiteze cat mai bine de restul peretelui, care, de cele mai multe ori intr-o astfel de camera, este si el colorat. 



Dar, sa ajungem la adevaratele oglinzi. Personal inteleg eleganta unei oglinzi aplicate direct pe perete, dar in cadrul unui apartament de dimensiuni reduse mi se pare o irosire a spatiului. Spun asta pentru ca imi plac pantofarele cu oglinda, dulapurile cu oglinda pe tot peretele...daca cineva se astepta sa spun ceva despre oglinzile pe tavan, ei bine, nu! :)
Le-as aplica insa pe perete cu orice pret, chiar si in cazul apartamentelor micute, atunci cand acestea iau forma unei ferestre. Ca sa intelegeti la ce ma gandesc, am gasit o astfel de varianta la Pottery Barn.Vestea buna este ca erau la reducere. Vestea proasta este ca, chiar si asa, costau 249 $.



Cam atat pentru azi, seara buna si reflectii de calitate! :)



Niciun comentariu: